Page 97 - mecidiye sehit fahrettin ilkokulu
P. 97
Anne pembe tüylü Pamuk tavşanın düşüncesi şöyleymiş; Yumak tavşanın Sumak
tavşanla daha fazla vakit geçirmesini sağlamakmış. Bunun için de bundan sonra
Sumak tavşan ağladığında Yumak tavşan onu eğlendirip susturacak, havucunu ezerek
yemesini sağlayacak, ormanda oynatacak, zıplamayı ve kemirmeyi öğretecek Sumağın
uykusu geldiğinde de onu uyutacaktı. Böylece Yumak tavşan gün içerisinde çok
meşgul olacak ve ilgisi Sumak tavşanda olduğu için kafasında
kıskançlık düşüncesi yer almayacaktı. Anne pembe tüylü
Pamuk tavşan planını uygulamaya başladı. Günler
böylece geçip gitti. Yumak tavşan eskisi kadar mutsuz ve
huzursuz değildi. Çünkü sürekli Sumak Tavşanla
ilgileniyordu onun her türlü ihtiyaçlarını gideriyordu.
Zaman geçtikçe Sumak tavşan, Yumak tavşana daha
sevimli gelmeye başlamıştı. Yumak tavşan eskiden içinde
bulunduğu kıskançlık duygusundan kurtulmuştu. Zaman
içinde Sumak tavşanın bakıma muhtaç olduğu, ihtiyaçlarını tek başına yapamadığı
için annesi pembe tüylü Pamuk tavşanın Sumakla daha fazla vakit geçirdiğini
anlamıştı ve üzüntüsü azalmıştı. Yumak tavşan ise kendi işlerini kendisi
yapabiliyordu hatta Sumak tavşana bile yardım
ediyordu. Annesinin kendisine yardım etmesine, onu
oynatmasına ihtiyacı yoktu. Böyle düşünerek Yumak
tavşan mutlu olmayı başarmıştı. Böylece anne pembe
tüylü Pamuk tavşanın planı işe yaramıştı. Yumak
tavşanı doğru yönlendirip doğru düşünmesine yardımcı
olmuş, kıskançlık duygusunun kaybolmasını sağlamıştı.
Anne pembe tüylü Pamuk tavşan, Yumak tavşan ve
Sumak tavşan artık daha mutlulardı. Hep birlikte krallıkta çok ama çok uzun zaman
mutlu yaşadılar.
ZÜMRA DEMİREL 3-D
89