Page 40 - feriköy necdet kotil ilkokulu
P. 40

YAZ TATİLİ

Bir yaz günüydü, tatile annem, babam, teyzem ve kuzenim Melike ablam ile
          gidecektik. Tatil günü geldi çok heyecanlıydım. Akşam İstanbul’dan otobüse
          bindik,  ben  annemin  yanında  koltukta  gidiyordum.  Yollarda  mola  vererek
          sabah Antalya’ya vardık.

Otel  kapısında  bizi  görevliler  karşıladı  ve  otele  yerleştirdiler.  Otel  çok
          temizdi,  manzarası  çok  güzeldi.  Bahçesinde  bir  kaplumbağa  gördüm.  Onu
          çok sevdim onunla oynadım. Artık havuza, denize girme vakti gelmişti. Annem
          bana güneş kremini sürdü ve havuza, denize girdim. Artık denizin, havuzun
          keyfini çıkarıyordum. Kumdan kale yapıyor, renkli taşları toplayarak babama

getiriyordum.  Taşlarla  babamla  birlikte  oynuyor,  beni  kumlara  gömüyor,
          kızım sivrisinek sokmalarına iyi gelir dedi. Akşamları güzel eğlenceler olurdu
          ve  bunlardan  en  çok  hoşuma  giden  palyaço  komik  gösteriler  yaparak  bizi
          eğlendiriyordu. Gemilere binip bazı tarihi ve turistik yerleri gezdik, kutlamalar
          yapıp köpük partisi yaptık.

Akşam  olunca  otelimize  döndük  ve  akşam  yemeği  için  hazırlandık
          yemeğimizi yedik. Yemeğimizi yedikten sonra sahilde deniz kenarında yürüyüş
          yapmaya  çıktık,  birden  gökyüzünde  rengarenk  havai  fişekler  patlamaya
          başladı, o kadar güzeldi ki gökyüzü rengarenk aydınlanmıştı ve ben bunu çok
          beğenmiştim.  Antalya  tatili  sona  erdi  geri  dönüş  yolculuğumuz  başlamıştı.

Benim ise oradan ayrılasım gelmiyordu ve babam kızım seneye yine geliriz
          dedi. Ben çok sevindim yolda gelirken Isparta’ya bağlı güzel bir göl kenarında
          dinlenme tesislerinde yemeğimizi yedik, daha sonra orada göldeki kuğuları
          ördekleri  seyrettim  çok  hoşuma  gitti  onlara  elimle  ekmek  attım  onlarda
          ekmeği yemek için adeta birbirleriyle yarışıyorlardı. Göl kenarından hediyelik
          eşya ve oyuncak satılan yere geldik bir de gördüm ki en sevdiğim filamingo
          vardı teyzem bana tatil anısına bir hediye olarak aldı çok sevinmiştim. Mola

saatimiz bitmiş, otobüse bindik ve evimize geldik. Benim için geçirdiğim en